Urząd czynny w godz. 7.30 – 15.30 Podczas załatwiania spraw należy bezwzględnie dostosować się do ustalonych obostrzeń. Jednakże ze względu na ciągłe zagrożenie koronawirusem prosimy interesantów o załatwianie możliwie największej ilości niezbędnych spraw elektronicznie lub telefonicznie. Istnieje również możliwość załatwienia spraw poprzez platformę ePUAP KASA urzędu będzie czynna dla interesantów w godz. od 8.00-13.00 Jednocześnie sugerujemy, aby w miarę możliwości wszelkiego rodzaju opłat dokonywać przelewami. .

Przetargi

19 września 2008 12:39 | Przetargi

Dostawę używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipowcu Kościelnym.

Lipowiec Kościelny, dnia 10-09-2008 r.

Numer postępowania: 341-1 / 08

 

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości  zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na

podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

 

 

Zamawiający:

Gmina Lipowiec Kościelny     06 - 545 Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny nr 213, woj. mazowieckie

tel.: (023) 655-50-28 lub 29     fax (023) 655 50 28     e-mail: uglipowieck@bazagmin.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na „Dostawę używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipowcu Kościelnym”.

 

Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipowcu Kościelnym”

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Na przedmiot dostawy Wykonawca udzieli co najmniej rocznej gwarancji.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny nr 213 , 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 4 (I piętro) w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest również dostępna na stronie internetowej:  bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny

 

Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy w Lipowcu Kościelnym

 

Termin realizacji zamówienia:  do dnia 20 października 2008 r.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

    wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;

5. udzielą co najmniej rocznej gwarancji;

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 7  SIWZ. Z treści załączonych dokumentów  musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

 

Wadium nie jest wymagane.

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

CENA – najmniejsza cena – 100 pkt

 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym;

 Lipowiec Kościelny nr 213; 06-545 Lipowiec Kościelny

 

Termin składania ofert upływa dnia 30-09-2008 r. o godz. 11:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30-09-2008 r. o godz. 11:15 w Sali Konferencyjnej (I piętro) – w budynku Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym; Lipowiec Kościelny nr 213; 06-545 Lipowiec Kościelny

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Zamawiający  nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:

-           P. Dariusz Zalewski – tel.: (0-23) 655-50-28 lub 29,  faks: (0-23) 655-50-28,

       od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 – 15:30.

 

 

 

                                                                                  WÓJT GMINY

                                                                              Michał Danielewicz

 

 

Przeczytano: 1087 razy.| Wydrukuj|Do góry

Spis Rolny 2020
SzybkiPit