Urząd czynny w godz. 7.30 – 15.30 Podczas załatwiania spraw należy bezwzględnie dostosować się do ustalonych obostrzeń. Jednakże ze względu na ciągłe zagrożenie koronawirusem prosimy interesantów o załatwianie możliwie największej ilości niezbędnych spraw elektronicznie lub telefonicznie. Istnieje również możliwość załatwienia spraw poprzez platformę ePUAP KASA urzędu będzie czynna dla interesantów w godz. od 8.00-13.00 Jednocześnie sugerujemy, aby w miarę możliwości wszelkiego rodzaju opłat dokonywać przelewami. .

Przetargi

21 marca 2005 21:01 | Przetargi

Przebudowa drogi gminnej nr 015 Józefowo - do granicy gminy Iłowo w kierunku Wierzbowa


WÓJT GMINY LIPOWIEC KOŚCIELNY
06-549 Lipowiec Kościelny tel. fax (023) 655-50-28 ,

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości do 60.000 euro na wykonanie robót finansowanych ze środków budżetu gminy Lipowiec Kościelny i z ZPORR nr wniosku Z/2.14/III/3.1/198/04

Przedmiot zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej nr 015 Józefowo– do granicy gminy Iłowo w kierunku Wierzbowa, polegająca na: wykonaniu wzmocnienia nawierzchni żwirowej na powierzchni 2.960 m2 i ułożeniu dwóch warstw masy mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 4 cm na powierzchni 2.664 m2,warstwa ścieralna gr.3 cm na powierzchni 2.590 m2, uzupełnienie poboczy- 1.480 m2, oraz ustawienie pionowych znaków drogowych szt.3.
Kod CPV 45 23 32 20-7 ,45 23 33 20 -8
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2.500 zł. PLN słownie (dwa tysiące pięćset złotych) .
najpóźniej do dnia 15 kwietnia 2005 r. do godz. 11.00 .
Termin realizacji zamówienia od 01.07.2005r. do 31.08.2005 r
Kryteria które będą stosowane przy wyborze oferty :
 cena (koszt) 100%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie
zamawiającego – pokój nr 5 lub za zaliczeniem pocztowym .
Cena specyfikacji wynosi 20,00 zł.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pan Andrzej Wójcik – podinsp. ds. dróg i ochrony środowiska tel.(023) 655-50-28 lub 655-50-29. wew.40 , który udziela informacji w dni robocze w godz. od 800-1500
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 15.04.2005 r. do godz. 11.00 (pok. nr 3 sekretariat) .
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2005 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego (sala konferencyjna) .

W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Przeczytano: 1844 razy.| Wydrukuj|Do góry

Spis Rolny 2020
SzybkiPit